آموزش غیرفعال کردن / دی‌اکتیو کردن اکانت اینستاگرام:
نوشته شده توسط : ساحل

قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com) مراجعه کرده که با تصویری مطابق تصویر پایین (تصویر 1) روبرو خواهید شد. سپس بر روی Log in کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن اسم کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ وارد اکانت خویش شوید(تصویر 2). پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر 3) که مانند به صفحه اصلی اینستاگرام در موبایل بوده و تصاویر خویش و کسانی که در اینستاگرام تعقیب می‌کنید را می‌توانید ببینید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

– چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی Forgot? و پیوستگی مراحل آن را بازیابی کنید.
قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی علامت آدمک در زاویه سمت راست و پائین صفحه (تصویر 3 بالا) به صفحه پروفایل شخصی خود خواهید رفت.قدم سوم:پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر 4)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحهغیر فعال کردن موقت اکانت اینستاگرامویرایش پروفایل خویش (تصویر 5) بروید. سپس لغایت انتهای صفحه پائین بروید (تصویر 6) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily disable my account کلیک کنید لغایت به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.قدم چهارم:در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر 7)، با صفحه‌ای مشابه صفحه تصویر 7 روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام علت غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین انگیزه Just Need a break (تصویر 8) را برگزینید.

 

قدم آخر:

پس از انتخاب علت اینستاگرام برای سپریدن پیشه وارد کردن دوباره رمز عبور را درخواست خواهد کرد. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر 8) کلیک کنید. اینستاگرام برای سپریدن کار از شما مجددا تائید خواهد آهنگ (تصویر 9) پس از تائید کار تمام می‌شود.

 

در صورتی که با تصویری مطابق تصویر بالا ( تصویر عدد 10) مقابل شده‌اید موفق شده‌اید اکانت خویش را غیر پرکار کنید و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده، صفحه اینستاگرام شما تا موعد مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: